افتتاح چند پروژه سازمان بهداشت و درمان نداجا
تاريخ : 6 / 9 / 1392برچسب:, | 11:22 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

در آستانه هفتم آذر - روز نیروی دریایی ارتش - چندین پروژه عمرانی اداره بهداشت و درمان این نیرو صبح امروز با حضور امیر دریادار سیاری افتتاح شد.

 به گزارش پایگاه مردمی ارتش   به نقل از ایسنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در بیمارستان گلستان نیروی دریایی، کلینیک لیزر،‌ اتاق عمل، بازسازی بخش داخلی مردان، بخش اعصاب و روان، بخش شیمی‌درمانی، فیزیوتراپی‌ و کلینیک رادیولوژی مداخله‌ای را افتتاح کرد.

وی پیش از افتتاح این پروژه‌ها، در سخنانی با بیان اینکه "امروز شاهد تحول بزرگی در بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش هستیم"، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مؤلفه‌های توان رزم نیروی دریایی، نیروی انسانی است. رهبری هم تاکید داشتند که نیروی مؤمن و کارآمد، ما را به هدف خود می‌رساند. باید تاکید کنم که بهداشت و درمان پشتوانه اساسی نیروی انسانی است.

سیاری در ادامه با بیان اینکه "امکانات بهداشتی مناسب موجب افزایش روحیه رزمی نیروها می‌شود"، اظهار کرد: بهداشت و درمان نیروی دریایی با تلاش کارکنان خود در مسیری قرار گرفته که انگیزه و پشتوانه خوبی برای نیروی دریایی ایجاد کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان گفت: زیرساخت‌های تأسیساتی، تجهیزات به‌روز، نیروی انسانی،‌ مدیریت منطبق بر اصول روز، نظم مبتنی بر ارزش‌های اسلامی، تخصص و انگیزه کادر پزشکی و حفظ کرامت انسان‌ها از مؤلفه‌های موفقیت مراکز بهداشت و درمان است.

تا ساعتی دیگر با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، سامانه راداری "عصر" در ستاد فرماندهی نداجا رونمایی می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا